نورپردازی داخلی

نورپردازی داخلی

استفاده از نورپردازی صحیح با رنگ‌های مناسب در هر فضایی باعث می‌شود که محیط شما در نظر مخاطبان جلوه بیشتری داشته باشد. نورپردازی داخلی چه در فضاهای کاری و چه در فضاهای مسکونی یا حتی فضاهای عمومی می‌تواند احساسی که می‌خواهید در مخاطب به وجود آورد و باعث جذب یا دفع آنها گردد.

نورپردازی در فضای مسکونی
در این بخش نیز همانند تمامی موارد نورپردازی تعریف فضاهای مشخص و کاربری هر یک از آنها شروع طراحی را رقم می زند.
با توجه به اینکه همیشه خانه جایی برای استراحت و تبادل احساسات و به طور کلی فضایی برای آرامش افراد بوده است، در نظر گرفتن سیستم روشنایی که تمام موارد فوق را برای افراد به ارمغان آورد بسیار مهم است و مورد توجه طراحان می باشد.

نورپردازی در اماکن آموزشی و اداری
برای طراحی سیستم روشنایی در اماکن آموزشی و اداری با توجه به کاربری، مبلمان و شکل فضا، نور نقش مهمی را در تضمین راحتی کارمندان و کیفیت کار آنها ایفا می کند وهدف اصلی تضمین راحتی بصری با سطح نور کافی، روشنایی متعادل و عدم وجود تابش خیره کننده خواهد بود.

نورپردازی در مراکز خرید
در بخش روشنایی برای مراکز خرید و فضاهای تجاری هدف تامین روشنایی به منظور فروش کالا در بهترین حالت از نظر ظاهری نیست. بلکه ایجاد یک محیط که در آن افراد بتوانند به راحتی انتخاب خود را انجام دهند. تنوع زیادی از کالاها در فروشگاه، ضرورت استفاده از راه حل های فنی متنوع و انعطاف پذیر در اینگونه فضا ها را به وجود می آورد.
توجه به میزان مصرف انرژی و بهینه کردن سیستم های روشنایی از نکات مورد توجه در این بخش است.
نورپردازی این بخش شامل مراکز خرید، فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و … است.
در اینگونه فضاها در نظر گرفتن بهره نوری و طول عمر لامپ های استفاده شده دارای اهمیت زیادی می باشد

مشتریان شانو

شانو چگونه خدمات ارائه میدهد

مشاوره حرفه ای

مشاوره به عنوان اولین قدم در تجهیز سالن همایش و کنفرانس. جهت ایجاد درک متناسب از نیاز و خواسته کارفرما حائز اهمیت است.

طراحی اصولی

ارائه طرح های زیبا، استاندارد با جزییات فنی و اجرایی و در نظر گرفتن تمامی زمینه ها متضمن ایجاد فضایی چشم نواز و کارآمد می باشد.

اجرای حرفه ای

پیشبرد عملیات اجرا و تجهیز سالن کنفرانس ، همایش، آمفی تئاتر و… به بهترین شکل و منطبق با طرح های تایید شده کارایی حداکثری فضا را در پی دارد.

پشتیبانی فنی

آنچه پس از اجرای پروژه، ارائه خدمات و فروش محصول و تداوم همکاری طرفین می گردد. ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش واقعی است.

ارتباط با شانو

اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید که راه کارهای صوتی و تصویری، دکور و چیدمان، تامین و تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش، دفتر کار به شما ارائه دهد، جای خوبی را انتخاب کرده اید. برای اطلاع از نحوه ارائه خدمات ما و ثبت سفارش با ما در تماس باشد.