استودیو و مراکز تولید محتوا

استودیو و مراکز تولید محتوا

امروزه ضبط موسیقی و تولید محتوا به یکی از مهمترین کسب و کارها تبدیل شده است. تولید محتوای صوتی و ویدیویی باعث می‌شود تا اطلاعات به بهترین شکل انتقال پیدا کنند و آمارها نشان می‌دهند که مخاطبان مطالب بیشتری را از ویدیو و تصاویر متحرک می‌آموزند و پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی در سبد تقاضای محصولات فرهنگی قرار گرفته است.
با اینکه تجهیزات بخش بسیار مهمی از استودیو به شمار می‌رود شما به عنوان یک هنرمند یا مدرس زمانی که به استودیو می‌روید باید به دیزاین و طراحی آن توجه داشته باشید. یک استودیو زمانی موفق است که طراحی منحصربه‌فردی داشته باشد و بتواند حس خوبی را در شما به وجود بیاورد تا به همان اندازه بتوانید آن حس را به مخاطب خود انتقال دهید و همین امر نقش بسیار مهمی در موفقیت محتوای شما خواهدداشت.
از موارد بسیار مهم در استودیوها آکوستیک بودن و عایق بودن آن است. زیرا تنها در صورت آکوستیک بودن استودیو یک قطعه موسیقی با کیفیت تولید می شود. آکوستیک بودن از انعکاس صدا های اضافی محیط در زمان ضبط اثر جلوگیری می کند. عایق بودن مانع از ورود و خروج صدا به محیط استودیو می‌شود. از میان انواع عایقهای صوتی و پوشش‌های کف، دیوار و سقف باید مناسب ترین آن ها انتخاب شود تا استودیو به گونه ای عایق و آکوستیک باشد که صدا های اضافی توسط میکروفن ضبط نشود.

مشتریان شانو

شانو چگونه خدمات ارائه میدهد

مشاوره حرفه ای

مشاوره به عنوان اولین قدم در تجهیز سالن همایش و کنفرانس. جهت ایجاد درک متناسب از نیاز و خواسته کارفرما حائز اهمیت است.

طراحی اصولی

ارائه طرح های زیبا، استاندارد با جزییات فنی و اجرایی و در نظر گرفتن تمامی زمینه ها متضمن ایجاد فضایی چشم نواز و کارآمد می باشد.

اجرای حرفه ای

پیشبرد عملیات اجرا و تجهیز سالن کنفرانس ، همایش، آمفی تئاتر و… به بهترین شکل و منطبق با طرح های تایید شده کارایی حداکثری فضا را در پی دارد.

پشتیبانی فنی

آنچه پس از اجرای پروژه، ارائه خدمات و فروش محصول و تداوم همکاری طرفین می گردد. ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش واقعی است.

ارتباط با شانو

اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید که راه کارهای صوتی و تصویری، دکور و چیدمان، تامین و تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش، دفتر کار به شما ارائه دهد، جای خوبی را انتخاب کرده اید. برای اطلاع از نحوه ارائه خدمات ما و ثبت سفارش با ما در تماس باشد.